Búsqueda de Editorial : EUMO EDITORIAL / Materia : PEDAGOGIA

21 resultados

  • LA GOSADIA D'ENSENYAR
    BATET ROVIROSA, MARIA / TERRADES PONS, TERESA
    1.1JN 01.1 10000000000000000 ...
    CONSULTAR

    19,00 €

  • L'EDUCACIÓ DE LES NENES
    FÉNELON, FRANÇOIS
    1.1JNB 01.1 10000000000000000 ...
    CONSULTAR

    16,00 €

  • DIÀLEGS ENTRE EDUCACIÓ I NEUROCIÈNCIA
    FAGUNDO MORALES, BEATRIZ / PEDREIRA ÁLVAREZ, MONTSERRAT
    CONSULTAR

    17,00 €

  • A RITME D'INFANT
    DE SANCHA, CRISTINA
    Cada dia hi ha més infants estressats per excés d'activitats, perquèels exigim massa des de ben petits. Aquest llibre vol transformar lanostra mirada cap als nens i la manera de viure i créixer junts. Lescriatures necessiten temps per relaxar-se, per jugar, per escoltar-se, per avorrir-se. I som els adults els que hem de procurar-los aquesttemps. Som nosaltres els que hem de co...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    15,00 €

  • CANVIAR L'ESCOLA O MILLORAR-LA?
    ROBINSON, VIVIANE
    Disponible (facturación en 24/48h)

    19,50 €

  • VIURE EN DIGITAL
    PRATS I FERNÁNDEZ, MIQUEL ÀNGEL
    Disponible (facturación en 24/48h)

    18,00 €

  • EL QUE VAIG APRENDRE A SECUNDÀRIA
    SANAHUJA TORRES, DOLORS
    Disponible (facturación en 24/48h)

    19,50 €

  • FES QUE CADA CLASSE ET FUNCIONI
    SHAUN ALLISON / ANDY THARBY
    Disponible (facturación en 24/48h)

    23,00 €

  • DONES, EDUCACIÓ I TREBALL
    SERRANO PABLO, LEONOR
    Leonor Serrano (1890-1942) va ser mestra, inspectora d'educació, advocada i escriptora. Era, a més, una dona marcada per les dicotomies: nascuda a Castella, va viure i treballar a Catalunya; de família de classe obrera, va passar a formar part de la burgesia intel·lectual i va exercir tasques fins aleshores reservades als homes. El compromís amb el pensament socialista i femini...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    23,00 €

  • OKUPES A L'ESCOLA!
    COMAS SÀBAT, MARTA
    Parlar d'escola no és només parlar de pedagogia i aprenentatge; sinó també de com la societat actua en la transmissió de coneixement i poder, per reproduir les desigualtats o bé per obrir un camí cap a l'emancipació i la llibertat. L'autora apunta tres idees clau perquè, en aquest procés, les famílies passin de ser 'okupes' a veritables protagonistes: elaborar un discurs compar...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    21,00 €

  • FER DE MESTRE QUAN SEMBLA QUE NINGÚ NO SAP PER A QUÈ SERVEIXES
    FUNES ARTIAGA, JAUME
    Disponible (facturación en 24/48h)

    19,50 €

  • L'ESCOLA IMPORTA
    PRATS GIL, ENRIC
    Tothom sap què és l'escola. I tothom en té una opinió. Però potser confonem coneixement i desig de com voldríem que fos. El pedagog Enric Prats observa què passa a l'escola, planteja molts interrogants i proposa maneres de pensar solucions. Si educar-se és transformar-se, l'escola ha de ser el lloc del canvi, ens diu. I això no és senzill. ...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    19,50 €

  • AVENTURES D'APRENENTATGE
    ESTEVE RÀFOLS, MAR
    Les aventures que l'autora relata són una pràctica transformadora que converteix els infants en protagonistes actius del seu aprenentatge. Infants de diferents edats que aprenen els uns dels altres, que viuen amb llibertat el joc, que adquireixen la pròpia paraula, que desenvolupen l'esperit científic; que aprenen a pensar, a decidir i a ser. Com diu el pedagog Josep M. Puig al...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    16,00 €

  • EL LLEURE COM A PROJECTE
    FRANCH BATLLE, JOAQUIM
    Joaquim Franch va impulsar el 1983 un camp de natura amb l'objectiu de contribuir a la preservació dels aiguamolls de l'Empordà. Durant quinze dies, la convivència i el treball conjunt van modificar les actituds i les idees dels participants, joves i adults, en tres sentits: el de relació, el d'acció i el de reflexió. Dos anys després, Franch va recollir l'experiència ?de valor...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    25,00 €

  • EDUCAR I CRÉIXER AMB HISTÒRIES
    CHOMSKI WARCOWICKI, DÉBORA
    Com podem descobrir les històries que viuen en nosaltres i transformar-les en relats que agradin als nostres alumnes? Débora Chomski ens convida a descobrir el potencial formatiu i artístic del relat ?sobretot del relat generat a partir de la nostra experiència personal? i a integrar-lo al currículum escolar. Perquè, des dels inicis dels temps, les històries compartides són, a ...
    CONSULTAR

    18,00 €

  • US VOLIA DIR...
    CELA OLLÉ, JAUME
    «M'he permès llegir aquesta obra com allò que algú tira a l'aigua a fi que es generin cercles concèntrics. En el cercle més proper, hi trobem la família. Una mica més enllà, els amics. I una mica més lluny del centre se situen els llibres, les lectures que en Jaume considera inevitables.» Del pròleg de Juli Palou És la primera vegada que Jaume Cela parla com a pare. La primera...
    CONSULTAR

    15,00 €

  • DESFER LA TERANYINA DEL GÈNERE DES DE L'EDUCACIÓ
    CARRILLO FLORES, ISABEL / BURGUET ARFELIS, MARTA / GUITART ACED, ROSA / LOMAS GARCÍA, CARLOS / SÁINZ
    Les belles princeses d'avui poden ser heroïnes i els prínceps valents poden mostrar maneres sensibles. Les nenes juguen a disfressar-se de blau i els nens, de rosa. És el joc de les aparences de la igualtat formal, però hi ha moltes evidències que la desconstrucció dels gèneres no penetra en les pràctiques educatives dels centres. Amb la voluntat de construir alternatives a un...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    18,00 €

  • CARTA A UNA MESTRA
    MILANI, LORENZO
    Escrita pels alumnes de l'escola del petit poble de Barbiana (Itàlia) i pel seu mestre, Lorenzo Milani, aquesta obra descriu l'escola innovadora: sense horaris fixos, ni espais predeterminats ni assignatures compartimentades. Una escola que atorga un pes fonamental a la llengua com a instrument per aprendre i fer-se valer; i al coneixement de l'actualitat, la manera més enriqui...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    16,00 €

  • CAL FER DEURES?
    JAUME FUNES ARTIAGA
    Jaume Funes reflexiona sobre com educa l'escola i com eduquem les famílies. D'una manera serena i informada, ens convida a repensar què significa educar avui, dins de l'aula i sobretot a fora. Aquest llibre va sobre els deures, sí: quins deures cal que facin els nostres fills, quin sentit tenen en relació amb l'aprenentatge que esperem d'ells, quines aportacions hi pot fer la f...
    CONSULTAR

    18,00 €

  • SUMMERHILL
    A. S. NEILL
    L'educador escocès Alexander S. Neill és un punt de referència de la pedagogia contemporània, i la seva tesi sobre una educació lliure i antiautoritària, que ha suscitat tant entusiasmes com crítiques severes, té en els nostres temps plena vigència. Per l'autor, l'educació ha de preparar els infants per a una vida feliç. Neill posa l'èmfasi en la idea de llibertat de l'individu...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    18,95 €

  • QUI ÉS EL CULPABLE?
    FUSTER I GUILLERMO, JAUME / COROMINA POU, EUSEBI / OLIVER CABRER, M. ANTÒNIA
    Qui és el culpable? és una selecció de cinc relats de l'escriptor, traductor i guionista Jaume Fuster, representant català contemporani de la narració policíaca i d'intriga, i creador del detectiu privat Lluís Arquer. Aquest personatge explica, sovint amb ironia, la història de cinc casos en què ha participat per trobar l'autor o la causa d'uns fets que van contra la llei: roba...
    CONSULTAR

    9,50 €