EL LLENGUATGE NO VERBAL EN LA COMUNICACIÓ ONLINE

EL LLENGUATGE NO VERBAL EN LA COMUNICACIÓ ONLINE

CONSELLS PRÀCTICS PER OFERIR UNA BONA IMATGE EN LES VIDEOCONFERÈNCIES

CÁNOVAS TOMÀS, JOAN FRANCESC

19,95 €
IVA incluido
Editorial:
AMAT EDITORIAL
Fecha de edición:
01/03/2021
Materia
FORMACIÓN
ISBN:
978-84-18114-90-8
Páginas:
200
Idioma:
Castellano
Encuadernación:
RUSTICA
19,95 €
IVA incluido
Añadir a favoritos

Durant la crisi de la Covid-19, hem hagut d'incorporar al nostre dia a dia un nombre quasi il·limitat de plataformes tecnològiques per poder mantenir les nostres connexions professionals o personals. Així doncs, si abans del 2020 fer una videoconferència podia tenir, en segons quins àmbits, fins i tot un punt d'esnobisme, ara és un fet habitual que ha vingut per quedar-se.
Arran d'aquesta situació, les persones (més preparades per relacionar-nos de manera presencial que remota) hem hagut d'aprendre a marxes forçades els secrets i les eficiències d'aquesta nova comunicació online. A base d'encerts i errors, cada persona ha anat erigint un manual propi de com comunicar-se en una videoconferència, de manera que, sense saber-ho, tots junts hem anat creant un nou llenguatge que cal conèixer molt bé.
Per primer cop, tots aquests aprenentatges s'han reunit en un sol llibre, "El llenguatge no verbal en la comunicació online", una obra amb una finalitat molt pràctica i didàctica que dona resposta als milers de dubtes que sorgeixen a l'hora de preparar i participar en una videoconferència, com per exemple quin fons s'ha d'utilitzar, quin tipus de pla o angle de la càmera, quina roba o complements son idonis per sortir en pantalla, quina il·luminació és la correcta, i un llarguíssim etcètera. I sense oblidar l'adequació del tipus de llenguatge utilitzat (verbal, vocal i no verbal), ja que, com en qualsevol altra comunicació, condicionaran molt el resultat final.
¡BENVINGUTS A LA NOVA COMUNICACIÓ DEL SEGLE XXI!

Artículos relacionados

  • FLASH MX. EDICIÓN ESPECIAL
    HERNÁNDEZ, CLAUDIO
    Flash, el producto estrella de Macromedia, permite superar el diseño estático, dando lugar a contenidos dinámicos e interactivos. Entre las novedades que ofrece Flash MX destaca la interfaz de trabajo, completamente integrada con otros programas de la misma casa, como son Dreamweaver, Fireworks o Coldfusion, o el nuevo Editor de ActionScript que simplifica el uso de evento...
    En stock

    16,30 €

  • AMAZON ECHO Y ALEXA
    GÓMEZ, ALEJANDRO
    En stock

    14,90 €

  • CAMINO AL FUTURO
    GATES, BILL
    En stock

    8,00 €

  • EL COMPUTADOR PENSANTE
    RAPHAEL, BERTRAM
    En stock

    14,00 €

  • LA INFORMATIZACIÓN DE LA SOCIEDAD
    NORA, SIMON / MINC, ALAIN
    En stock

    6,95 €

  • INTRODUCCIÓN A LA DINÁMICA DE SISTEMAS
    ARACIL SANTONJA, JAVIER
    En stock

    7,00 €

Otros libros del autor

  • 100 MUSICALES MÁS QUE DEBERÍAS VER
    CÁNOVAS TOMÀS, JOAN FRANCESC
    CONSULTAR

    9,99 €

  • EL LENGUAJE NO VERBAL EN LA COMUNICACIÓN ONLINE
    CÁNOVAS TOMÀS, JOAN FRANCESC
    Durante la crisis de la Covid-19, hemos tenido que incorporar a nuestro día a día un número casi ilimitado de plataformas tecnológicas para poder mantener nuestras conexiones profesionales o personales. Así pues, si antes de 2020 hacer una videollamada podía tener, en según qué ámbitos, incluso un punto de esnobismo, ahora es un hecho habitual que ha venido para quedarse. A ra...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    19,95 €

  • 100 MUSICALES QUE DEBERÍAS VER
    CÁNOVAS TOMAS, JOAN FRANCESC
    ¿Qué es un musical y cuáles son los aspectos clave que se deben conocer sobre el teatro musical? En este libro se explican algunos aspectos que pueden ayudar a entender mejor en qué consiste este mundo: Broadway y West End —la cuna de los musicales—, Tony Awards y Laurence Olivier Awards —los Óscar del teatro musical— y algunos apuntes sobre los personajes más significativos en...
    Disponible (facturación en 24/48h)

    28,95 €